اولین همایش دیابت در سفر (دانشکده علوم پزشکی اصفهان)

شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۶، دیابت:
سالهاست که سازمان بهداشت جهانی هفتم آوریل را روز جهانی بهداشت اعلام کرده است و هر سال شعاری را برای بهداشت فردی و عمومی اعلام می کند. طبق این رسم امسال هم شعار سازمان بهداشت جهانی، دیابت است.
آمار بالای این بیماری در ایران ضرورت آگاه سازی مردم و توجه به رژیم غذایی و ورزش را در جلوگیری از ابتلا به آن گوشزد می کند.
از این رو با تولید محصولات بدون شکر می توان تا حدودی از این مشکلات جلوگیری کرد.
ویفر رژیمی بدون شکر سلامت با جایگزینی ایزومالت و آسه سولفام پتاسیم به جای شکر توانسته است ترکیب بهینه ای را در جهت حذف شکر فرمولاسیون و بهبود طعم و مزه ی محصول ایجاد کند تا افراد لذت شیرینی و سلامتی را توأم با هم تجربه کنند.
ایزومالت شیرین کننده ای طبیعی است که از چغندر قند گرفته شده و جزو دسته موادLow Glycemic  بوده که سطح گلوکز و انسولین خون را بالا نمی برد. علاوه بر این ایزومالت از سوی مرجع جهانی بهداشت (W.H.O) به عنوان دوست دندان
(Teeth Friendly) شناخته شده که نه تنها سبب پوسیدگی دندان نمی شود بلکه در مواردی که پوسیدگی در مرحله اولیه باشد مصرف ایزومالت سبب بهبود و ترمیم پوسیدگی می شود.
به امید اینکه شاهد افزایش روزافزون فرهنگ تغذیه ی سالم و محصولات کم کالری با استفاده از ایزومالت به جای قند و شکر به منظور دوری از دیابت و پوسیدگی دندان باشیم.

 

IMG 6795 IMG 6796

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
👋 سلام؛چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.