نمایشگاه حلال مالزی فروردین ۱۳۹۴

این نمایشگاه در شهر کوالالامپور مالزی با حضور مشارکت کنندگانی  درحدود ۳۰ کشور جهان در تاریخ ۱۲الی ۱۵ فروردین سال ۹۴ برگزار گردید.
در مراسم افتتاحیه این رویداد نخست وزیر مالزی آقای محمد نجیب عبدالرزاق ، وزیر تجارت بین الملل و صنعت مالزی آقای مصطفی محمد ، و جناب آقای ترکی رایزن بازرگانی ایران در مالزی و تعدادی از سفرای کشورهای دیگر حضور بهم رساندند
در این مراسم نخست وزیر مالزی ضمن تقدیر و تشکر از غرفه داران طی سخنرانی کوتاهی به بیان اهمیت صنعت حلال و توسعه در دنیا پرداخت.پس از مراسم افتتاحیه نخست وزیر مالزی و هیئت همراه از تعدادی غرفه های شرکت کننده از جمله غرفه شرکت سلامت فرد بازدید نمودند.
گروه کارشناسان صادراتی شرکت سلامت فرد جلسه ای جهت بررسی بازارهای کشور مالزی با رایزن بازرگانی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل  سفارت جمهوری اسلامی ایران  کوالالامپور برگزار نمودند.
غرفه شرکت در این نمایشگاه با بازدید و استقبال بازرگانان و فعالان اقتصادی  منطقه جنوب شرق آسیا به ویژه کشور مالزی مواجه شد
در چهارمین و آخرین روز نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی رئیس دپارتمان توسعه اسلامی مالزی و مسئولین اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی از غرفه بیسکویت سلامت بازدید وهمچنین شرکت بیسکویت سلامت را بعنوان برترین غرفه از نظر طراحی و ساخت انتخاب نمودند و ضمن اهداء لوح یادبود از این شرکت تقدیر و قدرانی بعمل آمد.

1
نمایشگاه حلال مالزی فروردین ۱۳۹۴ ۴
IMG 1874
نمایشگاه حلال مالزی فروردین ۱۳۹۴ ۵
IMG 38241
نمایشگاه حلال مالزی فروردین ۱۳۹۴ ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
👋 سلام؛چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.